جینگیل و فینگیل

جینگیل و فینگیل

خدایا!

همه درهای وحشت و مرگ در کمین من نشسته اند،

خدایا!

سرب مذاب پرشده در کاسه سرم،

من آن آتش روانم

من آن آتش ترم

ای دوست      ای آشنا

بیا تا باهم در پونه های بهاری شنا کنیم

و هم اینک در بازکن به کلبه من بیا

بگذار نسیم از هر که در راه است بپرسد نشانه هایت را

تا بر شاخه های لبانت مرغان بوسه بازگردند،

تا لب بر لبم نهی و به امید خویش مرا آتش زنی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:1 ] [ جینگیل و فینگیل ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ جینگیل و فینگیل خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جینگیل و فینگیل و آدرس vaseeshgham.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 28463
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

تو رو دوست دارم زیاد _ مازیار فلاحی

بک لینک طراحی سایت